• Creator
    Topic
  • #4371
    SpeedSector Raw Speed
    SpeedSector Raw Speed
    Keymaster
    Registered On: 17 September 2017
    Topics: 40
    Replies: 6
    Has thanked: 0 times
    Been thanked: 0 times

    Δεν άργησε ο Chris Harris να οδηγήσει τη νέα Porsche Cayman GT4. Βρέθηκε μια ηλιόλουστη μέρα στην πίστα του Portimao, πέρασε καλα με την GT4 και μας λέει οτι του άρεσαν τα πάντα. Βάζει Α+ στην GT4 όμως δεν του άρεσε κάτι το οποίο αναφέρει στο 4:04…
    Ας δούμε όμως αναλυτικά λίγο την νέα GT4…
    https://youtu.be/L9-Sr8RPty4

    Κινητήρας
    Η GT4 έχει δανειστεί τον 3,8lt κινητήρα της Carrera S ο οποίος όμως έχει βελτιωθεί στα σημεία από την Porsche Motorsport. Ο κινητήρας αποδίδει 380 ίππους στις 7.400 rpm με κόφτη στις 7.800rpm. Η Porsche ισχυρίζεται οτι αυτά τα 380 άλογα μοιάζουν περρισότερα κατά την οδήγηση. Σχετικά με το σύστημα ξηρού κάρτερ που διαθέτει η GT3, στην GT4 δεν υπάρχει. H Porsche δηλώνει πως δεν πρόκειτε να υπάρξει πρόβλημα ακόμα και κάτω από σκληρή χρήση σε πίστα.

    Κιβώτιο Ταχυτήτων
    Από τότε που κυκλοφόρησε η GT3, αρκετοί ήταν αυτοί που θέλησαν να αλλάζουν χειροκίνητα. Η Porsche πιστεύει πως πρόκειτε για οδηγούς που δεν τους ενδριαφέρει να κερδίσουν και το τελευταίο δέκατο στον χρόνο τους, αλλά να έχουν καθαρόαιμη αίσθηση. Έτσι η GT4 θα διατίθεται μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Η GT4 διαθέτει επίσης ένα νέο βολάν διπλής μάζας το οποίο ειναι σχεδόν το ίδιο ελαφρύ με ένα μονής μάζας.

    Αμάξωμα & Ανάρτηση
    Εδώ τα πράγματα γίνονται σοβαρά. Η GT4 έχει δανειστεί σχεδόν όλο το σύστημα της εμπρός ανάρτησης απο την GT3. Τα ψαλίδια δίνουν την δυνατότητα να ρυθμίσεις την γωνία camber όσο χρειαστεί. Τα αμορτισέρ προέρχονται και αυτά απο την GT3. Τα εμπρός ελατήρια έχουν σκληρότητα 45NM και τα πίσω 80ΝΜ. Οι αντιστρεπτικές ράβδοι μπορούν να ρυθμιστούν σε τρείς διαφορετικές θέσεις, κάτι που επίσης διαθέτει και η GT3. Κάτι που μας άρεσε ήταν πως η GT4 έχει μηχανικό μπλοκέ διαφορικό, ενώ η GT3 ηλεκτρονικού τύπου (E-Diff).

    Φρένα
    Σημαντικός τομέας για ένα γνήσιο Sportcar. H GT3 να είναι καλά που δάνεισε και τα φρένα της στην GT4. Δίσκοι 380mm με εξαπίστονες δαγκάνες για εμπρός και 380mm με τετραπίστονες δαγκάνες πίσω. Υπάρχει φυσικά και η επιλογή των PCCB (Porsche Carbon Ceramic Brakes) με δίσκους 410mm όμως. Αν αναλογιστείτε πως η Cayman GT4 είναι 90kg ελαφρύτερη απο την GT3, σίγουρα θα φρενάρει τρομερά.

    Αεροδυναμική
    ”We want to have a zero-lift car” δηλώνουν οι άνθρωποι της Porsche. H Cayman GT4 έχει κάθετη δύναμη περίπου 100kg στην τελική της ταχύτητα, όσο και η GT3. Άρα πέτυχαν τον στόχο τους!

    Επιδόσεις
    Ναι δεν είναι το αυτοκίνητο που θα τα βάλει με όλα τα Supercars στην ευθεία. Είμαστε σίγουροι όμως οτι στην πίστα θα αφήσει πίσω του πολύ ακριβούς συνδυασμούς. Με 0-100Km/h σε 4,4sec και τελική 294km/h δεν την λες αργή πάντως. Από την άλλη, η επίδοση της στο Nurburgring είναι 7:40!!!

You must be logged in to reply to this topic.